اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

برای تهیه رنگ اپوکسی آشامیدنی روناسRTB-727 با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران ، تماس بگیرید.

 رنگ اپوکسی آشامیدنی روناسRTB-727

با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رنگ اپوکسی آشامیدنی روناسRTB-727https://colorcenteriran.ir/
مشخصات اپوکسی بهداشتی

همراه : 09129685442

رنگ اپوکسی آشامیدنی روناس

رنگ اپوکسی بهداشتی بصورت بدون حلال و همچنین عاری از فلزات سنگین و نیز ذرات سمی تولید می شود. این پوشش جهت رنگ آمیزی مخازن آب آشامیدنی استفاده می شود و بهداشتی می باشد. رنگ اپوکسی بهداشتی روناس مقاومت ضد خوردگی بالایی دارد و بنابراین می توان آن را بصورت تک جزئی اجرا نمود و یا از آسترهای ضد خوردگی مناسب استفاده کنیم. یکی از بهترین پرایمرها زینک ریچ اپوکسی 80 درصد روناس می باشد که کد این محصول RTB-1180 می باشد.
مشخصات اپوکسی بهداشتی

این محصول در فام سفید 9010 و طوسی 7035 تولید می شود و بصورت براق می باشد. معمولا رنگ با ضخامت فیلم خشک 120 میکرون و حداکثر تا 200 میکرون اجرا می شود. هاردنر این رنگ از نوع پلی آمینوآمید می باشد که بنابراین قابلیت تولید با درصد جامد بالا را به رنگ می دهد. در هنگام اجرا پوشش را با تینر اپوکسی T-445 روناس رقیق کنید و 7الی 10 روز پس از رنگ کاری، پوشش کاملا خشک می شود و می توان از مخزن استفاده نمود.

بازرگانی رادین مفتخر است که این محصول و سایر محصولات مشابه آن را از این برند یا برندهای دیگر با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه فرمایید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با کارشناس فروش تماس حاصل بفرمایید .

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. برای ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره با کارشناس فروش مهندس مرزبان تماس حاصل فرمائید: 09129685440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *