اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

نمایندگی پخش رنگ مولتی کالر در تهران و سایر شهرستان ها توسط شرکت بازرگانی رادین با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا عرضه میگردد.

مولتی کالر به رنگ هایی گفته می شود که دارای یک رنگ پس زمینه هستند و تکه های رنگی مختلفی روی آن قرار دارد.
این تکه های رنگی می توانند در اندازه ها و طرح های مختلفی باشند. رنگ های مولتی کالر می توانند در سطوح مختلف مانند دیوار، سقف، و کف استفاده شوند.

نمایندگی مولتی کالر در تهران

ابتدا بیاین باهم ببینیم به چه رنگی میگن مولتی کالر؟! رنگ های مولتی کالر همونطور که از اسمشون پیداست، شامل چندتا رنگ میشن. به این صورت که در داخل زمینه ای تک رنگ، رشته ها و تکه های رنگی با رنگ های متنوع وجود دارند. رنگ های مولتی کالر جزء رنگهای نسبتا جدید بازار هستند. قدمت این رنگ ها از رنگ های قدیمی مثل رنگ روغن و رنگ پلاستیک کمتره.

رنگ های مولتی کالر دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند. یکی از دلایلی که طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده، همین تنوع بالا و غیر یکنواختی این رنگ هاست. رنگ های مولتی کالر میتونن دارای رنگ زمینه ای مختلف باشند. علاوه بر این، رگه ها و رشته های رنگی که در این زمینه رنگ قرار میگیره، میتونه بسیار متفاوت و متنوع باشه. این رشته ها میتونن هر رنگی داشته باشن و محدودیتی از جهت رنگ برای اونها وجود نداره.

فروش رنگ های مولتی کالر
فروش رنگ های مولتی کالر

کاربرد رنگ های مولتی کالر

رنگ مولتی کالر بیشتر در محیط های عمومی و پر رفت و آمد استفاده میشه. در محیط هایی مثل داخل اتاق های منازل یا داخل هال، کمتر از رنگ های مولتی کالر استفاده میشه. یکی از دلایل این مساله اینه که رنگ مولتی کالر، گرد و غبار رو کمتر به خودش جذب میکنه.
رنگ مولتی کالر عادی قابل شستشو نیست. فقط نمونه های بسیار با کیفیت این رنگ ها قابل شستشو هستند. البته میزان مقاومت در برابر آب بهترین رنگ های مولتی کالر هم به رنگ روغن نمیرسه.

انواع رنگ های مولتی کالر 

انواع مختلفی از رنگ های مولتی کالر در بازار موجود هستند. برخی از محبوب ترین انواع عبارتند از:

  • رنگ مولتی کالر با تکه های رنگی بزرگ
    این نوع رنگ ها دارای تکه های رنگی بزرگی هستند که در اندازه های مختلفی روی سطح قرار دارند. این نوع رنگ ها برای ایجاد جلوه ای جسورانه و چشم نواز مناسب هستند.
  • رنگ مولتی کالر با تکه های رنگی کوچک
    این نوع رنگ ها دارای تکه های رنگی کوچکی هستند که در اندازه های مختلفی روی سطح قرار دارند. این نوع رنگ ها برای ایجاد جلوه ای ظریف و لطیف مناسب هستند.
  • رنگ مولتی کالر با طرح های خاص
    این نوع رنگ ها دارای طرح های خاصی هستند که روی سطح ایجاد می شوند. این نوع رنگ ها برای ایجاد جلوه ای خاص و منحصر به فرد مناسب هستند.
فروش رنگ های مولتی کالر
فروش رنگ های مولتی کالر

همچنین انتخاب نوع مناسب رنگ مولتی کالر به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • فضای مورد نظر 
    برای انتخاب رنگ مولتی کالر مناسب برای فضای مورد نظر، باید به سبک دکوراسیون و اندازه فضای مورد نظر توجه کرد.
  • سلیقه شخصی
    در نهایت، انتخاب رنگ مولتی کالر به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد.

شرکت بازرگانی رادین یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های پخش کننده رنگ های صنعتی در کشور است.
همین طور شرکت بازرگانی رادین نماینده کارخانجات معتبر رنگ سازی در ایران است.
برای اطلاع بیشتر از قیمت رنگ ها در بخش تماس با،با ما در ارتباط باشید.

فروش رنگ های مولتی کالر
فروش رنگ های مولتی کالر
به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. برای ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره با کارشناس فروش مهندس مرزبان تماس حاصل فرمائید: 09129685440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *